Frakt og retur

Hvor mye koster frakt?
Frakt er helt gratis hos oss.

Når vil jeg motta bestillingen min?
Vi sender varene innen 2–5 virkedager.
Leveringstiden er estimert til ca. 7–15 virkedager* for høye ordrevolum og i høye perioder.

Hvor sender du fra?
Vi fokuserer på det internasjonale markedet og tilbyr levering fra varehus utenfor EU. Dette muliggjør raske leveringsløsninger uansett hvor du bor.

Kan jeg endre bestillingen min?
Vi kan endre bestillingen din hvis pakken ennå ikke er sendt. Har du mottatt et sporingsnummer på e-post er det dessverre for sent å gjøre endringer, da pakken allerede er på vei.

Sporing for hver bestilling!
Vi tilbyr sporing for hver bestilling. Sporingsinformasjon vil være tilgjengelig når bestillingen din er sendt. Vennligst sjekk søppelpostmappen din hvis du ikke finner e-posten.

Hva skjer med tapte eller ikke leverte pakker?
Hvis du ikke har mottatt pakken din innen antatt tid, bruk «spor min bestilling»-funksjonen og vent noen ekstra dager, da pakken sannsynligvis er på vei.

Retur- og refusjonspolicy:
For å være kvalifisert for retur må varen være i samme stand som da du mottok den – ubrukt, med merkelapper fortsatt på og i originalemballasje. Du må også ha kvittering eller kjøpsbevis.

For å igangsette en retur, kontakt oss via kontaktskjemaet her (eller via "kontakt oss" i menyen). Varer som returneres uten forhåndsgodkjenning vil ikke bli akseptert. Kunden er ansvarlig for returfrakt.

Antall virkedager er kun et estimat basert på tidligere leveranser. Ved høyere ordrevolum kan leveringstiden bli lengre enn oppgitt.